Tilbud i klubben vår

I vår klubb prøver vi å gjøre så mye som mulig for at folk i alle aldere skal nyte godt av det å holde seg i form og det å delta i en idrett. Vi har derfor muligheter for folk i alle aldere. Ikke uventet er de største lagene våres yngre utøvere, men vi har en populær seniorgruppe som vil ha flere medlemmer. Nedenfor kan du lese mer om noe av det vi driver med i vårt idrettslag.

Barn og u nge

Sport for unge og barn er vårt hovedanliggende, og vi jobber hardt for at alle unge som bor i vårt nærmiljø skal ha et tilbud når det gjelder idrett.

Master

Det skal også være muligheter for damer og herrer som ønsker å trene og kansje konkurre iblant.

Seniorutvalget

Ønsker du å være med våre seniorer på å holde seg i aktivitet og ha hyggelig lag? Da kan du lese mer her.

Kurs og utviklingsmuligheter

Vi ønsker å gi muligheter til våre medlemmer. Her kan du lese litt hva du kan melde deg på.