Om oss

Vårt idrettslag er drevet på dugnad, og det er ingen faste ansatte hos oss som hever lønn. Grunnen til at så mange allikevel støtter opp om oss og bruker av sin fritid til å være trenere og frivillige på våre arrangementer tror vi er fordi vi har en så positiv påvirkning på lokalmiljøet her. Vi gir de unge i nærmiljøet et godt og oppbyggende alternativ å bruke fritiden sin på. I en tid hvor vi stadig blir mer og mer stillesittende tror vi at vårt idrettslag er med på å skape sunne holdninger til det å holde seg i form og holde seg i bevegelse.

I vår klubb har vi verdier som vi bygger vårt daglige arbeid på. Det viktigste for oss er at vi alltid leverer kvalitet og at vi er der for de unge. Dette er for å sikre at de alltid får det de trenger av støtte fra oss. Alle våre styremedlemmer har en genuin interesse for barn og unge, og vil derfor alltid være klar for å ta i et tak.

Hos oss er det også en selvfølge at de unge kommer først. Vi jobber derfor hardt for at alle våre barn skal få den oppfølgingen de selv ønsker, og vi prøver å gi alle våre barn individuell oppfølging for å hjelpe dem å oppnå de resultatene de ønsker.