Trimbingo i Kjellandsskauen

10.10.2017 11:15

Førstkommende søndag, 15. oktober, arrangerer vi igjen en av våre populære trimbingoer. Alle er hjertelig velkomne til å delta.

Denne gang går løypa på skogsstier som er uegnet for barnevogn, men kanskje kan minsten bli med i bæremeis?

Løypa er ca 6 km lang i noe ulendt terreng. Finfint for store og små og med mange koselige rasteplasser langs stien. (husk bare at du må være i mål innen klokka 15)

Vi har mange flotte premier. Både første og andrepremien gjenstår. Du kan blant annet vinne en av våre populære skidresser eller de berømte Kvikklunsj-skiene?

Løypa starter denne gangen ved Ausviga, slik at d kan parkere bilen langs den nye veien som er laget til det nye byggefeltet. Vi setter opp merking helt fra krysset, så bare se etter klubbens logo.

Velkommen alle sammen!